Dunakiliti Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Dunakiliti Közös Önkormányzati Hivatal
titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű 3 év –ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Győr-Moson-Sopron megye, 9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 86.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
29/2012.(III.7.) Korm.rendelet 1. melléklet 27. titkársági feladatkör
Ellátandó feladatok:
jegyzőkönyvek készítése hanganyag alapján, iratkezeléssel – irattározással kapcsolatos feladatok,önkormányzati alapítványokkal kapcsolatos ügyviteli feladatok, támogatott civil szervezetek szerződéseinek előkészítése, nyilvántartása, elszámolások ellenőrzése,polgármesteri-jegyzői reprezentációval kapcsolatos titkárnői feladatok
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
titkársági feladatok
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) önkormányzatok illetményalap, illetménykiegészítésére vonatkozó rendelete és a Hivatal belső szabályzatai az irányadók. az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú képesítés,
- Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú képesítés, Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.,
- Angol nyelvből nyelvvizsga, társalgási szintű nyelvtudás,
- Hasonló munkakörben eltöltött idő – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
Elvárt kompetenciák:
- kiváló szintű szóbeli és írásbeli kommunikáció, megbízhatóság, precízség, terhelhetőség, rugalmasság,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- fényképes szakmai önéletrajza a 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint,iskolai végzettséget, képesítést igazoló dokumentumok másolata, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázati anyagot az elbírálási eljárásban résztvevők megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2023. március 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. január 27.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Odonics Aliz nyújt, a 0620547066 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Dunakiliti Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 86. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: DK/81/2023 , valamint a munkakör megnevezését: titkársági ügyintéző.
- Elektronikus úton dr. Odonics Aliz részére a [email protected] E-mail címen keresztül
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A páláyzatok elbírálásáról a polgármsterek egyetértésével a jegyző dönt.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. február 7.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.dunakiliti.hu; www.feketeerdo.hu – 2023. január 16.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázat kiírója fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának , visszavonásának jogát. Az önkormányzat szükség esetén szolgálati lakást tud biztosítani.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2023. január 15.
A pályázati kiírás közzétevője a Miniszterelnöki Kormányiroda. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a Miniszterelnöki Kormányiroda részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.